Regulamin świadczenia usługi serwisowej
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 Dz.U. Nr 02.101.926. Dane te nie będą udostępniane osobom trzecim ani innym podmiotom bez zgody klienta.
- Naprawa zostanie wykonana z zachowaniem wszelkich środków ostrożności związanych z zabezpieczeniem danych znajdujących się na komputerze Klienta, jednak Serwis DKOMP nie ponosi żadnej odpowiedzialności za używane i zainstalowane oprogramowanie oraz ewentualną utratę tych danych.
- Klient ponosi odpowiedzialność za używane i zainstalowane nielicencjonowane oprogramowanie oraz inne dane na dyskach stałych innych nośnikach magnetycznych, dyskach optycznych, CD, DVD czy pamięciach flash przekazanych ze sprzętem do naprawy.
- Serwis komputerowy nie ponosi odpowiedzialności za legalność systemu operacyjnego ani żadnych aplikacji będących zainstalowanych na sprzęcie komputerowym powierzonym serwisowi.
- W przypadku zlecenia instalacji systemu operacyjnego oraz oprogramowania komercyjnego Klient zobowiązany jest do dostarczenia niezbędnych danych licencyjnych (klucze rejestracyjne, pliki z licencjami itp) wymaganych do prawidłowej instalacji i konfiguracji oprogramowania.
- Oddając sprzęt do naprawy, która wymaga ingerencji wewnątrz obudowy, klient wyraża zgodę na zerwanie plomb gwarancyjnych I ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu ewentualnej utraty gwarancji.
- Za wady i uszkodzenia wykryte w trakcie naprawy serwis nie ponosi odpowiedzialności.
- Serwis zastrzega sobie zwrot nie naprawionego sprzętu klientowi z powodu braku oryginalnych części lub zamienników na rynku oraz innych niezależnych od serwisu czynników.
- Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu klientowi nie naprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty. Wynika to z tego iż część elementów, w tym uszkodzonych, jest obecnie wykonywana w technologii SMD i BGA a co za tym idzie regeneracja takiego układu nie zawsze przynosi pozytywny efekt, który można wyeliminować tylko poprzez wymianę elementu na inny sprawny, niestety nie zawsze osiągalny.
- Serwis wydaje klientowi formularz przyjęcia, który jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru oddanego sprzętu.
- Opłata diagnostyczna jest pobierana jedynie w przypadku nie podjęcia naprawy w serwisie DKOMP.
- Wszystkie naprawy wykonywane w serwisie realizowane są po uprzedniej telefonicznej lub mailowej konsultacji z klientem, podczas której klient jest informowany o wycenie naprawy lub przekroczeniu kwoty ustalonej jak i również zmianach terminu i kwalifikacji naprawy.
- Po 15 dniach od poinformowania Klienta o konieczności odbioru sprzętu naliczana jest opłata magazynowa w wysokości 5zł brutto dziennie. Opłata ta będzie naliczana przez kolejnych 60 dni, po tym terminie sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie atr. 181 Kodeksu Cywilnego nabywa się przez jego objęcie w posiadanie samoistne.
- Na wykonane naprawy serwis udziela 3-miesięcznej gwarancji, o ile nie wskazano inaczej w protokole wydania. Gwarancja ta obejmuje poprawność wykonania usługi serwisowej.
- Gwarancją objęte są wyłącznie elementy oraz czynności wyszczególnione w karcie naprawy oznaczone jako wykonane przez serwis.
- Nie udzielamy gwarancji na naprawę sprzętu po zalaniu.
- Gwarancją nie jest objęte oprogramowanie, ani jego konfiguracja, a także zarchiwizowane dane.
- Użytkownik przekazujący sprzęt do serwisu w celu dokonania naprawy akceptuje wszystkie powyższe warunki.
Oświadczam, że zapoznałem się z regulaminem i w pełni go akceptuję.
……………………………………………………………………………………………………….
Data i czytelny podpis
Pobierz